W czwartek, 16 listopada podczas dyżuru telefonicznego w Gazecie Pomorskiej będzie można zapytać ekspertów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Państwowej Inspekcji Pracy o wypadki przy pracy i związane z tym świadczenia z ZUS. Eksperci wyjaśnią krok po kroku co zrobić, gdy w pracy wydarzy się wypadek, jak sporządzić dokumentację powypadkową i uzyskać odszkodowanie z ZUS-u. W trakcie dyżuru będzie można dowiedzieć się m.in., o jakie świadczenia może ubiegać się członek rodziny ubezpieczonego, który zmarł w wyniku wypadku przy pracy, od czego uzależniona jest wysokość odszkodowania, a także czy można ubiegać się o odszkodowanie z ZUS-u za wypadek przy pracy zdalnej – informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
Dzwonić można w godz. od 12.00 do 14.00 pod numer bezpłatnej infolinii 800 170 755.