Trwa nowa kampania promująca usługi Zielonej Linii, czyli centrum informacyjnego urzędów pracy. Tym razem za sterami działań promocyjnych stoi agencja ClickAd. Oś kampanii to działania w internecie skierowane do osób bezrobotnych oraz pracodawców.
Zielona Linia jako podstawowe źródło wiedzy o rynku pracy, to główne założenia tej kampanii. W ramach jej odsłony internetowej pojawią się bannery reklamowe oraz artykuły sponsorowane. Agencja prowadzi również szeroko zakrojoną kampanię promocyjną w mediach społecznościowych.
Z Zieloną Linią szybciej znajdziesz pracę!
Nowa kampania promocyjna ukazuje szeroką ofertę Zielonej Linii skierowaną do osób poszukujących pracy. Warto wspomnieć o jednej z unikalnych usług, jaką jest Fabryka CV. W jej ramach każda osoba może zamówić ulepszenie swojego CV lub jego tłumaczenie na język angielski zupełnie za darmo! Co więcej, każde CV jest analizowane indywidualnie przez specjalistów Zielonej Linii. Aby skorzystać z Fabryki CV, wystarczy założyć konto w serwisie: www.zielonalinia.gov.pl.
Korzyści dla pracodawców
Nowa kampania Zielonej Linii jest skierowana także do pracodawców. W internecie można znaleźć bannery reklamowe, artykuły sponsorowane, z których pracodawcy dowiedzą się, dlaczego warto korzystać z usług infolinii urzędów pracy. Przede wszystkim, dzwoniąc pod numer 19524 otrzymają kompleksową informację nt. wsparcia oferowanego przez urzędy pracy w całej Polsce. Począwszy od dotacji na zatrudnienie pracownika i utworzenie mu stanowiska pracy, przez dofinansowania i refundacje wynagrodzenia pracowników, aż po usługi szkoleniowe, które sfinansuje urząd pracy.
Zatrudnienie cudzoziemców
Ten temat nurtuje wielu pracodawców, którzy borykają się z brakami kadrowymi. Dzwoniąc na infolinię pod numer 19524 pracodawcy mogą poznać zasady zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, listę niezbędnych dokumentów oraz aktualnie obowiązujące procedury przy zatrudnieniu. Warto także odwiedzić kanał Zielonej Linii na YouTube, gdzie możemy znaleźć filmiki odnośnie zatrudnienia cudzoziemców.
Bezrobotni mogą liczyć na wsparcie
Podstawową grupą docelową Zielonej Linii są jednak osoby poszukujące zatrudnienia. Z tego względu w serwisie znajdą one nie tylko szeroką bazę ofert pracy, ale także przydatne narzędzia rekrutacyjne, m.in. symulator rozmowy kwalifikacyjnej, różnego rodzaju testy osobowościowe i predyspozycji. Dodatkowo są też dostępne do pobrania bezpłatne poradniki. Dzwoniąc pod numer infolinii, osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie pracy dowiedzą się, z jakiego wsparcia mogą skorzystać, np. w ramach szkoleń, wsparcia zatrudnienia czy uzyskania dotacji na założenie firmy.
Kampania promocyjna Zielonej Linii kończy się z grudniu, warto jednak już teraz zapisać sobie adres internetowy i numer telefonu, które mogą przydać się, niezależnie od tego, która grupę reprezentujesz: pracownika, poszukującego pracy czy też pracodawcy.
Joanna Niemyjska (Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia)