E-akta – bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców i biur rachunkowych
Inspektorat ZUS we Włocławku zaprasza przedsiębiorców i biura rachunkowe na bezpłatne szkolenia zmiany w zasadach przechowywania i elektronizacja akt pracowniczych.W trakcie szkolenia będzie można dowiedzieć się m.in.:
- jakie warunki będzie musiał spełnić płatnik składek, jeśli zdecyduje się na skrócenie przechowywania akt pracowniczych,
- o zmianach w formularzach ubezpieczeniowych, sposobie ich wypełnienia.
Szkolenia z projektu e- Akta odbędą się w terminach: 22 marca i 19 kwietnia o godz. 11:00
w siedzibie Inspektoratu ZUS We Włocławku, ul. Płocka 167, sala 104. Zapisy na szkolenie pod nr tel. 502 008 960.
Zachęcamy także do zapoznania się ze szkoleniami elektronicznymi. Przygotowaliśmy 10 krótkich filmików instruktażowych, w których krok po kroku pokazaliśmy m. in. jak wypełniać nowe dokumenty w związku z e-aktami. Filmiki są dostępne na stronie zus.pl i kanale ZUS na You Tube.
Bezpłatne szkolenie w ZUS
Planujesz rozpocząć działalność gospodarczą? A może wracasz do niej po długiej przerwie? Warto już teraz dowiedzieć się z jakich preferencji możesz skorzystać. Inspektorat ZUS we Włocławku organizuje bezpłatne szkolenie – ulgi w opłacaniu składek.
W trakcie szkolenia przedsiębiorcy dowiedzą się jak skorzystać z „ulgi na start” i innych preferencji w opłacaniu składek. Poznają także zasady opłacania składek w zależności od przychodu.Szkolenie odbędzie się 21 marca o godz. 10:00 w siedzibie Inspektoratu, ul. Płocka 167, sala 104. Również w tym dniu o godz. 12:00 odbędzie się dyżur pracownika ZUS w siedzibie Stowarzyszenia Księgowych Oddziału Okręgowego we Włocławku.
Z kolei 23 marca podczas Drzwi otwartych w Inspektoracie ZUS we Włocławku będzie można zasięgnąć informacji m.in. w zakresie:
- e-usługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
- opłacania składek,
- nadawania Numeru Rachunku Składkowego (NRS)
- rozliczania wpłaty w ramach ubezpieczenia i funduszy.
Drzwi otwarte odbędą się w godz. 10:00-14:00, w siedzibie Inspektoratu, ul. Płocka 167, sala 104.